اتحادیه کلیشه و لیتوگراف

پیام نوروزی هیات مدیره اتحادیه سازندگان کلیشه،مهروپلاک،چاپ اسکرین،لیتوگراف و کانونهای تبلیغاتی

هیات مدیره اتحادیه سازندگان کلیشه،مهروپلاک،چاپ اسکرین،لیتوگراف و کانونهای تبلیغاتی بمناسبت آغاز سال نو و فعالیت کاری صنوف پیامی را صادر کرد.

پیام نوروزی هیات مدیره اتحادیه سازندگان کلیشه،مهروپلاک،چاپ اسکرین،لیتوگراف و کانونهای تبلیغاتی
به نام خداوند بخشنده و مهربان

همکاران گرامی، اعضای محترم اتحادیه
حلول فصل بهار و آغاز سال نو را که نماد طراوت، زایش دوباره و همدلی است، بر همه شما و خانواده های محترمتان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

امسال در حالی به استقبال بهار می رویم که آسمان صنعت و زندگی همگی ما، زیر ابرهای سنگین نگرانی و شرایط دشوار جنگ قرار دارد. هیات مدیره اتحادیه، عمقِ دشواری های این روزها و شب های بی قراری شما را درک می کند. می دانیم که تداوم فعالیت در این شرایط جز با صبوری، ایمان و همبستگی بی نظیر شما امکان پذیر نیست.
سال ۱۴۰۵ در حالی آغاز می شود که ما در اتحادیه، بیش از هر زمان دیگری به خودباوری و اتکا به توان جمعی نیاز داریم. به شما اطمینان می دهیم که هیات مدیره با تمام توان، پیگیر مطالبات صنفی شما و تلاش برای کاهش دغدغه های معیشتی و کاری تان خواهد بود. ما به دنبال یافتن راهکارهای نوین برای عبور از این شرایط سخت و حفظ پویایی صنفی هستیم.
سال نو را سالی سرشار از امید برایتان آرزومندیم. امیدی که نه از سر نادیده گرفتن واقعیت های تلخ، بلکه از دل اعتماد به توانمندی های خودمان و اعتقاد به فردایی روشن تر می جوشد. باشد که با همدلی و همراهی یکدیگر، بتوانیم از پیچ های دشوار این مسیر عبور کنیم و ثبات و آرامش را به حرفه و زندگی مان بازگردانیم.
برای همه شما:
· سلامتی که بزرگترین سرمایه است.· پایداری در مسیر حرفه ای که به آن عشق می ورزید.· امنیت برای خود و خانواده های دلسوزتان.
امیدواریم سال پیش رو، سال گشایش، رونق کسب و کار و پایان یافتن این روزهای سخت برای میهن و جامعه صنفی مان باشد.
سربلند و پایدار باشید.

هیات مدیره اتحادیه سازندگان کلیشه،مهروپلاک،چاپ اسکرین،لیتوگراف و کانونهای تبلیغاتی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما ثبت شد