برگزاری نشست فیلترینگ و اثرات آن در تبلیغات، در سومین روز نمایشگاه

به گزارش روابط عمومی اتحادیه لیتوگراف، کلیشه، مهر و پلاک، چاپ دیجیتال، اسکرین و کانون‌های تبلیغاتی، در سومین روز از نمایشگاه تبلیغات نشست تخصصی با موضوع فیلترینگ و اثرات آن در تبلیغات، بازایابی و کسب و کارهای مجازی برگزار شد.

در این نشست که باحضور آقایان جلال ذکایی نایب رئیس اتحادیه، امیرحسین خوش‌دست مدیر IT سازمان فرهنگ و ارتباطات کشور، بهنام نجفی از گروه تابلوسازان ایران حضور داشتند موضوع فیلترینگ و اثرات آن بررسی شد.

در ابتدای این نشست ذکایی، درباره آسیب‌هایی که در خلال جریانات جامعه به کانون‌های تبلیغاتی و سایر کسب و کارهای دیجیتال وارد شد مطالبی را ارائه کرد. او در این رابطه گفت: آسیب‌هایی که در حوزه کسب و کارهای چاپ و صنایع وابستع وارد شد بسیار جدی بود، به این دلیل که در حال حاضر بسیاری از فایل‌های گرافیکی با استفاده از پلتفرم‌های موجود خارجی انجام می‌شد و با فیلتر شدن آن دسته از نرم‌افزارها بسیاری از این کسب و کارها دچار آسیب جدی شدند.

همچنین نایب رئیس اتحادیه در بخش دیگری از سخنان خود ضرورت طراحی پلتفرم‌های بومی با حمایت دولت و ایجاد زیرساخت‌های لازم را یادآور شد.

در ادامه امیرحسین خوش‌دست مدیر IT سازمان فرهنگ و ارتباطات کشور اشاره کرد. در این نشست خوش‌دست به یک‌سری آمارها مبنی بر خسارات و زیان‌هایی که به کسب‌وکارهای مجازی در این مدت وارده شده است، اشاره کرد.

توحید کوچه‌مشکی، کارشناس و استاد دانشگاه در حوزه الکترونیک، مهمان دیگر این نشست بود که اطلاعاتی درباره زیرساخت‌ها و سخت‌افزارهای این صنعت ارائه داد.

نظر

mood_bad
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه